Monday, January 17, 2011

sedih la plak...

Malam ni rasa sedih dan bersalah plok sebab  tak wish birthday kat orang pnting dlm hdup aku, bukan sebab aku lupa atau tak de kesempatan nak ucap tapi aku ada rancangan lain tuk dia, sengaja aku call dan buat2 tak tahu tapi bila dengar suara si dia yang agak sayu membuat hati aku tak senang duduk,  mungkin bagi seseorng yang dalam perhubungan hari lahir adalah hari pling bermakna baginya, kalau bagi aku sekali pun, aku akan berharap si dia  adalah orang pertama yang wish birthday  kat aku... tapi lain pula yang aku lakukan kat dia, langsung tak wish,siap boleh tanya lagi nape dia macam sedih, nasib la si dia bukan orang yang emosional, dia buat relax  je nga soalan aku tu, dan tak jawab ape-ape pun, aku cuba mengalih perhatian cakap sal benda lain, dia layan je,,setelah beberapa minit panggilan yang aku buat tadi tu aku habiskan tanpa wish birthday kat dia. Aku harap dia tak kecik hati nga perbuatan aku tadi. Dia akan paham nape aku buat mcm tu kat dia bila tiba masanya iaitu hari thaipusam lagi tiga hari...huhu.....

No comments:

Post a Comment